9.- luokkalaiset olivat TET-harjoittelussa marraskuun alussa. Työelämään tutustuttaessa pystyi hyödyntämään monenlaisia vahvuuksia. 9A- ja 9C-luokkien oppilaiden TET-raporteista poimituista kohdista huomaa, että oppilaiden vahvuuksia pistettiin laajasti merkille työpaikoilla:
"Omat tavoitteeni onnistuivat hyvin koska sain TET- todistukseeni hyvää palautetta."
"Opettaja antoi kiitettävää palautetta, olin omatoiminen ja autoin rohkeasti kaikkia ja lapset tykkäsivät minusta."
"Työnteko oli kivaa ja vastuuhenkilöni antoi pelkästään hyvää palautetta, joten joko olen tosi hyvä näissä hommissa tai työnantaja ei osaa antaa kriittistä palautetta."
"Vastuuhenkilöni antoi kiitettävää palautetta. Hän sanoi minun olevan ahkera ja nopea oppimaan."
"Sain hyvää palautetta vastuuhenkilöltäni. Hän arvioi minun olevan järjestelmällinen ja avulias työntekijä."
"Vastuuhenkilöni antoi tet-todistukseen positiivista palautetta ja sanoi, että sopisin alalle ja olen hyvä lasten kanssa."
"Vastuuhenkilöni kertoi, että olin oma-aloitteinen ja uskalsin kysyä, jos jokin oli epäselvää."
"Sain hyvää palautetta sekä hyvän tet-raportin. Tet-raportissa minun kerrottiin olevan positiivinen, ahkera sekä reipas."
"Luokan opettaja kehui minua reippaaksi ja sanoi että oppilaat tykkäsivät minusta paljon."
"Vastuuhenkilöni kehui työntekoani ja sanoi minun olleen iloinen ja ahkera."
"Tein todella ahkerasti sekä oma-aloitteisesti töitä. Sain hyvää palautetta työnantajaltani."
"Tavoitteeni edellytti paljon oma-aloitteisuutta sekä ahkeruutta ja huolellisuutta työnteossa. Huomasin, että en ujostellut, kun kysyin lisää tekemistä tai silloin, kun juttelin muille työntekijöille."
"Vastuuhenkilöni antoi hyvän palautteen ja sanoi minulle, että minä toimisin moitteettomasti."
"Vastuuhenkilöni antoi minusta erinomaista palautetta. Hän kertoi raportissa minun olleen ystävällinen, ahkera ja luotettava. Hän sanoi minun olleen hyvä lisä tiimiin."
Hieno juttu, ysit!