tiistai 18. huhtikuuta 2023

Kasien kokemuksia TET-harjoittelusta

8. -luokkalaiset olivat tutustumassa työelämään eli TET-harjoittelussa huhtikuun alussa. Harjoittelun jälkeen kirjoitettiin raportit. Mitä TET-harjoittelusta jäi mieleen ja mitä itsestä opittiin? Tässä muutamia 8B- ja 8C-luokan oppilaiden TET-raporteista poimittuja kohtia:

"Minulle sanottiin, että sopisin hyvin koulun työntekijäksi."

"Minut otettiin hyvin työpaikaööa vastaan ja sopeuduin nopeasti sääntöihin ja käytöstapoihin."

"Omat tavoitteeni onnistuivat hyvin, koska sain hyvää palautetta."

"Tet-jakso oli mukava kokemus."

"Opin ymmärtämään pienempiä lapsia."  

"Olin paljon oma-alotteinen, omatoiminen, reipas ja ahkera."

"Tet-jaksosta jäi paljon hyviä asioita ja muistoja mieleen."  

"Tavoitteideni saavuttaminen edelsi ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta." 

"Olen selkeästi ahkera ja osaan ottaa vastuun omasta työskentelystäni."

"Tet-jakso oli minulle positiivisesti yllättävä kokemus, josta jäi paljon tulevaisuudessa hyödyllisiä asioita mieleen."

"Olin kauppiaan sanoin reipas ja ahkera."

"TET-jakso kokonaisuudessaan oli todella mahtava ja opettava kokemus."  


Taiteidenvälinen opetus: Ruokaa!-näyttely 8.10.-8.11.2024

Ruokaan liittyy monenlaisia muistoja. Ruokaa tarjotaan tärkeissä tilaisuuksissa, lohdutukseksi ja kun on aihetta juhlaan.  Ruokaa ja elämää...