torstai 10. lokakuuta 2019

Tukioppilaiden järjestämä peli- ja rentoutumisvälkkä



Torstaina 10.10. tukarit järjestivät peli-ja rentoutumisvälkän yläkoulun ruokavälitunnilla.

Alman, Olgan ja Annin järjestämään lepoluokkaan koululaiset saivat tulla rentoutumaan ja juttelemaan ulkona palelemisen sijaan. Luokassa myös soi rauhallinen musiikki.

Samalla välitunnilla sai myös pelata paljon lauta- ja korttipelejä. Pelituokion järjestivät Aada, Veera ja Emmi P.

Kiitos osallistuneille! t. Tukarit





Viimeisen kouluviikon tunnelmia

Viimeisillä kouluviikoilla ennen kesälomaa on paljon erilaista ja lukujärjestyksistä poikkeavaa ohjelmaa: tehdään retkiä, tunneilla on viera...