Monille tuttu Saarioisten "roiskeläppäpitsa" on hiljattain saanut uudet kääreet ja tuunauksen 40-vuotiaaseen jauhelihapizzaklassikkoon. 8. -luokkalaisten äidinkielen ja kirjallisuuden tunneilla suunniteltiin pizzauutuuden innoittamina uudenlaisia herkkutuotteita Tuusulanjärven-retken varalle sen jälkeen, kun oli opiskeltu mainonnan ja markkinoinnin perusteita. Uusiin tuotteisiin kehiteltiin myös taustatarinoita. Tässä niistä muutama:
"Olin metsässä patikoimassa, kunnes kuulin puskasta sähinää. Menin varoen katsomaan ja sitten kyy puri minua. Olin menettämässä toivoni, kun silmissä alkoi pimetä, mutta huomasin pelastuksen: repustani löytyi Snake bite. Aloin juomaan sitä viimeisillä voimillani, ja pikku hiljaa käärmeen myrkky hiipui pois. En ennen ollut tuntenut noin rauhallista ja vahvaa oloa. Jatkoin patikoimista Snake biten avulla."
"Kaikki alkoi siitä, kun menin ystäväni kanssa kahvilaan. Päätimme ostaa ja maistaa lattea ensimmäistä kertaa elämässämme. Joimme latet ja tajusimme, kuinka hyviä ne olivat. Siitä päivästä lähtien aloimme juomaan kahveja ja latteja paljon. Molemmille tuli "lievä" addiktio kahvia kohtaan. Tajusimme, kuinka paljon rakastimme kahvia. Niinpä päätimme perustaa oman kahviyrityksen. Molempien lempiväri oli pinkki, minkä takia teimme pinkin teeman vaaleanpunaisilla juomilla. Rakastimme myös suklaata, minkä takia aloimme myydä myös käsintehtyjä vadelmakonvehteja. Keksimme monia makuideoita latteihin ja kahveihin. Se oli aluksi vähän vaikeaa, sillä päävärimme oli vaaleanpunainen. Lopulta saimme kuitenkin monia ideoita ja lopputuloksesta tuli hyvä, maukas ja täydellinen!"
Musiikin tunneilla tutustuttiin jingleihin eli mainosmusiikkeihin ja havainnoitiin, millaisista elementeistä mainosmusiikit usein koostuvat. Sen jälkeen suunniteltiin ja sävellettiin jinglejä uusiin ruokatuotteisiin. Tässä muutama jinglemaistiainen: