keskiviikko 23. syyskuuta 2020

Ympäristötaidetta ja punaposkia 3. -luokkalaisten syksyssä

 


 
Kolmosten omaan uuteen metsään suuntautuvalla retkellä tehtiin matematiikan harjoituksia, ympäristötaidetta ja muisteltiin jokamiehenoikeuksia. Paras hetki kuitenkin oli eväiden syönti kauniissa syyssäässä.

Kolmosilla oli Keski-Uudenmaan Yleisurheilun demotunti syyskuussa. Hypyt, loikat, juoksut ja temput sujuivat loistavasti aurinkoisessa lämpimässä säässä. Voi että sitä punaisten poskien ja innostusten, kannustusten sekä onnistumisten määrää!




 

Viimeisen kouluviikon tunnelmia

Viimeisillä kouluviikoilla ennen kesälomaa on paljon erilaista ja lukujärjestyksistä poikkeavaa ohjelmaa: tehdään retkiä, tunneilla on viera...